سمعک های CIC

اگر نگران این هستید که سمعک ها چه تاثیری بر ظاهر شما می گذارد ، ما خبرهای خوبی داریم. به دنبال پیشرفت تکنولوژی و رشد فناوری ، سمعک ها کارایی بهتر و زیبایی بیشتری دارند. سمعک کاملاً در (IIC) یک نوع سمعک محبوب و پیشرفته است .سمعک های CIC که مخفف عبارت انگلیسی Completely In Canal به معنی “کاملا در داخل کانال” می باشد از جمله کوچکترین سمعک های داخل گوشی می باشد. این سمعک ها بسیار از لحاظ اندازه کوچک هستند و ظرافت بسیار بالایی دارند که از لحاظ ظاهری مورد قبول می باشند. این سمعک ها به راحتی در داخل عمق کانال گوش قرار می گیرند و قابلیت دیده شده ندارند.
بسیاری از ویژگی های سمعک های پشت گوشی یا داخل گوشی بزرگ تر نظیر: ولوم کنترل و دکمه برنامه دیگر در سمعک های CIC وجود ندارد. سمعک های CIC علاوه بر ظاهر بسیار مناسب و دید بسیار کم به دلیل قرارگیری در عمق کانال گوش به وضوح صدای بسیار بالایی دارند و صدای به مراتب شفاف تر و بهتری تولید می کنند. سمعک های CIC با وجود اندازه بسیار کوچک و ظریف خود می تواند در رده های تکنولوژی بسیار مناسبی نظیر هوشمند و فوق هوشمند تجویز گردد.

در زیر به بررسی جنبه های مثبت و منفی این نوع از سمعک ها می پردازیم:
مزایای سمعک های CIC
• سفارشی سازی – این سبک ها مخصوصاً متناسب با کانال گوش شما هستند و تا حد امکان راحت هستند.
• تقریبا نامرئی – این شیوه سمعک کاملاً در مجرای گوش قرار می گیرد و عملاً برای چشم انسان نامرئی است.
• استفاده آسان از تلفن – از آنجا که سمعک کاملاً درون کانال گوش کاربر قرار گرفته است ، استفاده از تلفن و پوشیدن هدفون آسان است.
• صدای کمتر باد – یکی دیگر از مزایای استفاده از سمعک های کوچک ، این است که کمتر صدای باد را می شنوید زیرا میکروفون در برابر عناصر آب و هوا آسیب پذیر نیست.
معایب سمعک های CIC
• احساس انسداد شنوایی یا مسدود شده از سمعک ناشی از پر شدن کانال گوش. این امر معمولاً با قرار دادن سوراخ كوچك در قالب سمعک كاهش می یابد ، اما این مسئله می تواند مشكلی برای سمعک های CIC محسوب شود.
• مهارت و دقت – برای استفاده از این سمعک ها لازم است که کاربر از مهارت بیشتری برخوردار باشد.
• باتری – اندازه کوچک با یک باتری کوچک همراه است که به اندازه سمعک های بزرگتر دوام نمی آورد.
• این سمعک ها برای هر کسی مناسب نیستند ، مخصوصا کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست