کلینیک تخصصی سمعک شنوا

کلینیک تخصصی سمعک شنوا با 30 سال سابقه درخشان در زمینه ارزیابی، پیگیری و توانبخشی با سمعک افتخار دارد این تجربه و تخصص را در اختیار مردم محترم ایران قرار دهد. همکاران ما در کلینیک شنوایی و سمعک شنوا آماده خدمت رسانی به تمامی مردم شریف ایران می باشند. کلینیک شنوایی و سمعک شنوا با مجموعه ای گسترده از کلینیک های شنوایی شناسی در سراسر ایران همکاری دارد و لذا توانسته ایم خدمات تخصصی خود را در گستره کشور به خدمت مراجعین محترم ارائه دهیم.

چند ویژگی مهم و بارز کلینیک سمعک شنوا

  • کادری متخصص شامل متخصص سمعک از کانادا، تیم علمی کارشناسی ارشد شنوایی شناسی و کارشناس تجویز سمعک
  • کادر بالینی و علمی فارغ التحصیل از معتبرترین دانشگاه های ایران و جهان
  • ارائه معتبرترین و به روز ترین روش جهانی در حیطه تجویز سمعک
  • 30 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک
  • ارائه بهترین و معتبرترین برندهای سمعک دنیا در ایران و اخذ مستقیم نمایندگی
  • پشتیبانی کامل از تداوم توانبخشی و جلب رضایت مراجعه کننده
  • و …

 

ما در کلینیک سمعک شنوا بر این باور هستیم ” هر صدایی ما را به دنیای پیرامون وصل می کند”

ما بهتر شنیدن را برایتان به ارمغان خواهیم آورد. در کلینیک سمعک شنوا ما یک مجموعه گسترده از ارزیابی ها و راه حل ها را به شما ارائه خواهیم داد. در کلینیک سمعک شنوا تنها به وضعیت شنوایی شما پرداخته نخواهد شد و ما به عنوان متخصص شنوایی به تمام شرایط ممکن از قبیل سبک زندگی، نیاز های اصلی و بودجه توجه خود را معطوف خواهیم کرد. ما به دنبال ایجاد یک آرامش خاطر در نظر شما و برخوردی گرم و حرفه ای هستیم.

در کلینیک شنوایی شنوا به کمک علم و تکنولوژی به یاری شنوایی شما آمده ایم.

 

چرا سمعک شنوا

کلینیک سمعک شنوا یک کلینیک تخصصی شنوایی معتبر و نام آشنا برای غالب افرادی می باشد که حداقل یکبار به دنبال خدمات شنوایی بوده اند. ما در کلینیک سمعک شنوا تجربه ارزشمند 30 ساله و موفق را با علمی جدید و روش های نوین به همدیگر آمیخته ایم تا بهترین نتایج را به ارمغان آوریم. مدیریت منسجم و اصولی مجموعه سمعک شنوا موفقیت و اعتبار بسیار بالایی به این مجموعه بخشیده است و توصیه اکید مدیریت سمعک شنوا همیشه بر رعایت اصول و موازین اخلاقی و داشتن رابطه ای صمیمانه در کنار ارائه خدمت اصولی می باشد.

در کلینیک شنوا با برخورد حرفه ای و صمیمانه تمام منافع شما را در نظر گرفته ایم و تمام تلاش ما به ارمغان آوردن نتایج مطلوب با صرف کمترین هزینه و زمان می باشد. اعتبار و شهرت کلینیک شنوا ما را بر آن داشته است تا نامی بلند از این مجموعه در کشور عزیزمان ایران بسازیم و این مهم جز با خدمات مناسب و شایسته در کنار فرآیند حرفه ای به دست نخواهد آمد.

در کلینیک شنوا با ارزیابی های کامل و تخصصی در اولین مرحله به شناسایی و تشخیص دقیق وضعیت شنوایی خواهیم پرداخت و نتایج ارزیابی بصورت کامل تفسیر خواهد شد. همکاران ما در مجموعه کلینیک شنوا به دنبال ایجاد بهترین رویکرد در قبال مراجعین خود می باشند. ارزیابی های تخصصی در کنار کادر مجرب و آزموده باعث می گردد.

همچنین گروه خیریه کلینیک شنوا سالیانه به مناطق محروم کشور سفر کرده و در آن مناطق کودکان کم شنوا و ناشنوا که خانواده آنها بضاعت مالی برای پرداخت هزینه سمعک را ندارند، تحت حمایت مدیریت محترم کلینیک شنوا قرار گرفته و نیاز شنوایی ایشان به نحو احسن و کاملا رایگان در محل زندگی ایشان برطرف می گردد.

مدیریت محترم کلینیک شنوا در اقدام خیریه خود بیش از 280 دانش آموز کم شنوا و ناشنوا که مشکل شنوایی قابل توجهی داشتند، بصورت رایگان تحت پوشش خود قرار دادند و با افتخار اعلام می داریم که کلینیک شنوا توانسته است در زندگی 280 دانش آموز بی بضاعت تاثیر مناسب و مثبت ایجاد کرده است.
شعار مدیریت کلینیک شنوا در حیطه اقدامات خیریه خود “در کنار همدیگر می توانیم دنیا را جای بهتری برای زندگی کنیم “.

 

خدمات کلینیک شنوا در یک نگاه:

  • ارزیابی کامل و تخصصی سیستم شنوایی
  • تشخیص و درمان کم شنوایی به روش توانبخشی
  • تجویز تخصصی سمعک
  • پیگیری و ارزیابی دوره ای شنوایی
  • تجویز سمعک با گارانتی بین المللی
  • و …..

 

فهرست